Tag ✿ Just Girly Things

oh, utopia. | via Tumblr
Je kent het vast wel, de foto's met daarop 'Just Girly Things'. Ik vind ze altijd ontzettend leuk om te lezen en herken mezelf in veel van deze foto's. Toen ik aan het rondkijken was op blogs kwam ik deze tag tegen op de blog van Eefje, en het leek me dus wel leuk om dit ook te doen.

(7) Tumblr
Al ben ik nog te jong voor kinderen, toch heb ik een erg sterke kinderwens. Iemand hebben die altijd en onvoorwaardelijk van je zal houden, hoe dan ook. Dat klinkt toch super?

Tumblr

pastelbluefunny.tumblr.com

Story of my life...



just girly things | via Tumblr
Alles eten wat ik wil, en toch niet bijkomen. Lucky me!

just girly things | via Tumblr

just girly things | via Tumblr

Op een dag ga ik er met mijn bestfriend heen, hoe dan ook.

(33) Tumblr

Tumblr | via Tumblr
Ik hou zo veel van mijn beste vriendin Oksana, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat wij voor altijd beste vriendinnen blijven. Ze betekend zo veel voor mij!


just girly things | via Tumblr

just girly things | via Tumblr

Hmpf, waarom staat mijn vriendje niet graag op foto's? Het lijkt me zo leuk om samen met je vriendje foto's te maken!




Wil jij deze tag overnemen? Neem dan hier een kijkje en kies er foto's uit die bij jou passen!

5 opmerkingen: