Yves Rocher Eau De Toilette Framboise


Op zoek naar een low-budget parfum, en hou je van frisse fruitige geurtjes? Dan heb ik een lekker geurtje gevonden! Toen ik overlaatst met mijn vriendin door Brugge slenterde, liepen we zoals gewoonlijk voorbij een klein beauty winkeltje aan het eind van de straat. We hadden er nooit echt bij stil gestaan, tot ik dus laatst heel plotseling opmerkte dat het een Yves Rocher shop was! Dat was best grappig, aangezien we dat nooit opgemerkt hadden terwijl we daar al honderden keren gewoon voorbij waren gelopen. Ik was best benieuwd, dus zijn we meteen naar binnen gegaan. Tot mijn verbazing waren de producten van Yves Rocher zo veel goedkoper dan ik verwacht had.


We hadden meteen alle geurtjes die er stonden uitgeprobeerd en toen ik deze in mijn handen had was ik meteen verkocht. De geur doet me denken aan iets van vroeger, toen ik een klein meisje was. Ik kan er maar niet opkomen wat het is, maar ik heb het gevoel dat het elk moment in mijn hoofd kan schieten!

Deze parfum is te koop voor €7.50 bij Yves Rocher en ruikt zoals je wel al kan verwachten erg fruitig, echt een snoepgeurtje. Ik vind hem erg lekker, maar gebruik hem vooral om mijn sjaals, kleren e.d. mee in te spuiten zodat die heerlijk ruiken. Om gewoon als parfum te gebruiken is hij niet sterk genoeg, en op je huid blijft hij ook niet zo lang zitten. Op stoffen daarin tegen blijft de geur wel erg lang.

Dus mijn eindconclusie? Toppertje! Probeer hem de volgende keer zeker uit als je nog eens de mogelijk hebt, want hij ruikt echt heerlijk! Ik raad hem dus iedereen die voor deze geurtjes te vinden is aan.

4 opmerkingen:

  1. Misschien is hier ook een sample van? Hoop het wel haha ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, voor zo ver ik weet kun je alleen maar samples krijgen als je iets koop in de winkels :)

      Verwijderen
  2. heerlijk! ik heb het sinds paar maanden ook Yves rocher ontdekt en ben helemaal om

    BeantwoordenVerwijderen